CDP (Customer Data Platform)

A CDP-k a marketing eszközei, amelyek a meglévő közönséggel történő kommunikációt segítik.
A CDP hirdető oldali platform, amely más rendszerek számára is elérhető, egységes ügyfél-adatbázist hoz létre. A CDP több forrásból, hatalmas mennyiségű adatot gyűjt a fogyasztókról, majd megtisztítja és egyesíti őket annak érdekében, hogy egyetlen ügyfélprofilt hozzon létre. Ezzel párhuzamosan a fogyasztókról, részletes képet alkot , ami hatékony, személyre szabott kommunikációt tesz lehetővé minden felhasznált csatornán.A rendszer sokféle érett piac megoldásait integrálva fejlődött ki, beleértve a többcsatornás kampánykezelést, a címkekezelést és az adatok integrációját. Minél többet tudunk az „ideális” fogyasztóról, annál hatékonyabb looka-like modellt építhetünk az új ügyfelek megszerzése érdekében.

Kapcsolódó Szócikkek