Megjelenítés aránya (Google)

A megjelenítési részesedés a hirdetések teljesítményét mutatja más hirdetések teljesítményéhez képest.

Ez a mutató a hirdetések tényleges megjelenítésének a száma osztva az összes olyan megjelenítés számával, amelyre a hirdetések jogosultak lettek volna.

Keresési hálózati megjelenítési arány: a Keresési Hálózaton megszerzett megjelenítések száma osztva azon megjelenítések becsült számával, amelyekre a hirdetések jogosultak voltak.

Display hálózati megjelenítési arány: a Display Hálózaton megszerzett megjelenítések száma osztva azon megjelenítések becsült számával, amelyekre a hirdetések jogosultak lettek volna.

Keresési hálózaton elveszett megj. aránya (költségkeret): a hirdetések elégtelen költségkeret miatt a Keresési Hálózaton elmaradt megjelenítéseinek a százalékos aránya. Ezek az adatok csak a kampányok szintjén hozzáférhetők.

Display hálózaton elveszett megj. aránya (költségkeret): a hirdetések elégtelen költségkeret miatt a Display Hálózaton elmaradt megjelenítéseinek a százalékos aránya. Ezek az adatok csak a kampányok szintjén hozzáférhetők.

Keresési hálózaton elveszett megj. aránya (helyezés): a hirdetések az aukcióban elfoglalt rangsor szerinti helye miatt a Keresési Hálózaton elmaradt megjelenítéseinek a százalékos aránya. Megjegyzés: Ha a költségkeret a vizsgált dátumtartomány alatt bármikor elfogy, az Elveszett megj. aránya (rangsor) mutató nem jelenik meg a Hirdetéscsoportok lapon.

Display hálózaton elveszett megj. aránya (helyezés): a hirdetések az aukcióban elfoglalt rangsor szerinti helye miatt a Display Hálózaton elmaradt megjelenítéseinek a százalékos aránya. Megjegyzés: Ha a költségkeret a vizsgált dátumtartomány alatt bármikor elfogy, az Elveszett megj. aránya (rangsor) mutató nem jelenik meg a Hirdetéscsoportok lapon.

Keresési hálózati pontos egyezés megj. arány: az elért megjelenítések száma osztva azon megjelenítések becsült számával, amelyekre a Keresési Hálózaton a kulcsszavakra pontos egyezést adó (vagy a kulcsszó közeli változatait jelentő) keresőkifejezések jogosultak lettek volna. A Shopping-kampányokban nem áll rendelkezésre.

Kapcsolódó Szócikkek

Utolsó módosítás: 2021.05.13.

Címkék: