Megtekintési arány (video view rate) (Google)

Videós mutatószám vagy mérőszám.

PPC – Social mérőszám.

Google: A videóhirdetés fizetett megtekintései számának és a megjelenítései számának aránya. Ha a hirdetés például 5 megtekintést ért el 1000 megjelenítés során, akkor a megjelenítési arány 0,5%. A kiszámítás az alábbi módon történik: 5/1000=0.5/100=0.5%

A megtekintési arány hasonlít az átkattintási arányra (CTR), de a kattintások helyett azoknak az embereknek a számát méri, akik megtekintették a videóhirdetést, miután látták a YouTube-on vagy Display Hálózaton.

A megtekintési arány segítségével felmérheti a videókampányok értékét a YouTube-on és a Display Hálózaton.

Kapcsolódó Szócikkek

Utolsó módosítás: 2021.04.26.

Címkék: