RTG: Retargeting

A retargeting célja, hogy újra megszólítsuk azon látogatókat, akik már jártak az odalunkon vagy webshopunkban, de a számunkra értékes konverziós folyamat (pl.: vásárlás, feliratkozás stb) befejezése nélkül távoztak.

A látogatásuk során cookie-k elhelyezésével a későbbiekben azonosítani tudjuk, hogy merre jártak és mik iránt érdeklődtek. Ennek ismeretében retargeting audience-eket képezünk a megfelelő cookie-val rendelkező userek sokaságából és az érdeklődésüknek releváns (pl.: webshopban megtekintett áru) hirdetéseket szolgálunk ki különböző felületeken, ezzel növelve a valószínűségét, hogy a vásárlást később nálunk fejezzék be. Előnye: Egyszerű implementáció, széleskörben támogatott eljárás, egyszerűen mérhető megtérülés. Hátránya: Időigényes a retargeting audience felépülése.

Kapcsolódó Szócikkek