Ügynökség

A reklámpiac hirdetőket képviselő köztes szereplője.

Az ügynökség (hasonlóan a networkökhöz) közvetítő szerepet töltenek be, összekötik a hirdetőket a tartalomszolgáltatókkal. Bevált folyamat, hogy a hirdetők ügynökségeket megkeresve olyan oldalakon hirdetnek, amelyek a kampány profiljába vágnak, és így magasabb találati arányt tudnak biztosítani. Az ügynökségek egyeztetik a tartalomszolgáltatókkal, hogy milyen feltételek mellett futtathatják az adott kampányt az adott oldalon. Mindemellett az ügynökség figyel a kampány helyes lefolyására és a tényleges teljesülésre, képviseli a hirdető érdekeit a médiatulajdonos, hirdetési hálózat felé. Még más megnevezése: médiaügynökség, köztes szereplő.

Kapcsolódó Szócikkek

Utolsó módosítás: 2020.08.31.

Címkék: