Viewable impression

Látható megjelenés.

Egy hirdetés láthatónak számít, ha megjelenik a felhasználó böngészőjében, ezáltal lehetőség van a megtekintésére. Az IAB az alábbiak szerint definiálja a viewable impression-t:

  • Hirdetések esetében a reklám pixeljeinek legalább 50 százaléka látható az aktív böngészőablakban legalább 1 másodpercig.
  • Nagyobb (legalább 242 ezer pixeles) hirdetések esetében a reklám pixeljeinek legalább 30 százaléka látható az aktív böngészőablakban.
  • In-stream videó hirdetések esetén a reklám pixeljeinek 50 százaléka látható az aktív böngészőablakban legalább 2 másodpercig.

Az Active View jelentések mérési adatokat szolgáltatnak a megjelenítők számára a webhely által generált látható megjelenítések számáról. A kiadók ezeket az adatokat felhasználhatják webhelyük láthatóságának megértésére és javítására.

Kapcsolódó Szócikkek