A mintavételi technikák egyike a piackutatásban. “Boost” bővebben
Cimke: kutatás
DESI
Az Európai Unió által publikált, a tagországok digitális gazdaság és társadalom fejlettségét mérő mutatója. “DESI” bővebben
Digitális jelenlét mértéke
Kutatási mérőszám. “Digitális jelenlét mértéke” bővebben
DKT
Digitális Közönségmérési Tanács. “DKT” bővebben
E-com
Az elektronikus kereskedelem jelzésére szánt rövidítés. “E-com” bővebben
gA
Gemius Audience kutatás. “gA” bővebben
Mélyinterjús kutatás
A kvalitatív kutatások üzleti vizsgálatokban gyakran alkalmazott eszköze. “Mélyinterjús kutatás” bővebben
Mérési eltérés
Technológiai alapfogalom a mérési rendszerek közötti eltérésre. “Mérési eltérés” bővebben
OTS
Megtekintések számának mutatója. “OTS” bővebben
Post-buy elemzés
Reklámpiaci elemzés a kampány hatékonyságról. “Post-buy elemzés” bővebben