A követők márkaaffinitása.
“Audience Brand Affinity” bővebben
Cimke: social media
Disclosure
Az influencer és a márka üzleti kapcsolatának transzparens közzététele.
“Disclosure” bővebben
Dwell
Bevonódás, kapcsolódás. “Dwell” bővebben
Fake-followerek
Mesterséges, nem valós követő.
“Fake-followerek” bővebben
Influencer guide (Dos&Donts)
Az influencer marketing együttműködés keretében alkalmazott sorvezető, támogató összefoglaló.
“Influencer guide (Dos&Donts)” bővebben
Influencer Marketplace
Digitális felület, ahol a hirdetők és az influencerek üzletkötése megvalósulhat.
“Influencer Marketplace” bővebben
Influencerkampány-analitika
Influencer kampányt értékelő kimutatás.
“Influencerkampány-analitika” bővebben
Kizárólagosság
Adott piaci kategórián belül a versenytársak kizárásának vállalása adott márkával zajló együttműködés időszakában.
“Kizárólagosság” bővebben
Követők, feliratkozók
A social médiában követőnek (follower vagy subscriber) hívjuk, amikor valaki az adott accountra feliratkozva követi a publikált tartalmakat, adott esetben ezzel jelzi támogatását, esetleg csodálatát egy adott személy vagy márka iránt.
“Követők, feliratkozók” bővebben
Makroinfluencer
A nagyobb követőtáborral rendelkező influencerek megnevezése.
“Makroinfluencer” bővebben