0%

DPO (Demand Path Optimization)

A hirdetések értékesítését optimalizáló megoldás.

A DPO az SPO inverze. Míg az SPO-felhasználók meg szeretnék érteni azokat a hirdetéstechnikai szolgáltatókat, amelyektől hirdetéseket vásárolnak, addig az DPO-felhasználók mindent tudni akarnak a hirdetéseikre licitálókról. Mind a kiadók, mind a kínálati oldali platformok, amelyek hirdetéseiket programozott aukciókon értékesítik, használhatják a DPO-t. A DPO segítségével a kiadók vagy az általuk megbízott értékesítők megfigyelhetik, hogyan vásárolják felületeket. Ennek alapján az eladó segíthet a vásárlóknak a megalapozottabb döntéshozatalban, és egyúttal elősegítheti, hogy többet vásároljanak tőle.

Utoljára szerkesztve: 2023. szeptember 9.

Kapcsolódó témák


Utoljára megtekintett fogalmak

Keresel egy szócikket, de nem találod? Új fogalmat javasolnál? Jelezd a [email protected] mailcímen!