0%

Gemius AdReal

Eszköz, amely lehetőséget nyújt akár versenytársaink PC-s hirdetési kampányainak elemzésére is.

Az AdReal nem csak azt mutatja meg, hogy mit lehet tudni a saját kampányainkról (pl. a megjelenítést, az elérést, a gyakoriságot, a láthatóság mutatóit), hanem a segítségével elemezhetjük a versenytársak stratégiáját is. Az IAB Europe Kutatási Díját is elnyert termék, a digitális hirdetések piacát mérő AdReal 2019. szeptember elsejétől Magyarországon is elérhető. Az átfogó reklámkommunikációs elemző eszköz egyedülálló módon fedi fel a teljes PC-s internetes reklámzajt, elemezhetővé és összehasonlíthatóvá teszi a kommunikációs aktivitások minőségét, a sales-house-ok és kiadók eredményeit, a hirdetési stratégiákat és a használt kreatívokat.

Utoljára szerkesztve: 2023. szeptember 8.

Kapcsolódó témák


Utoljára megtekintett fogalmak

Keresel egy szócikket, de nem találod? Új fogalmat javasolnál? Jelezd a [email protected] mailcímen!