Gemius AdReal
Eszköz, amely lehetőséget nyújt akár versenytársaink PC-s hirdetési kampányainak elemzésére is.
Az AdReal nem csak azt mutatja meg, hogy mit lehet tudni a saját kampányainkról (pl. a megjelenítést, az elérést, a gyakoriságot, a láthatóság mutatóit), hanem a segítségével elemezhetjük a versenytársak stratégiáját is. Az IAB Europe Kutatási Díját is elnyert termék, a digitális hirdetések piacát mérő AdReal 2019. szeptember elsejétől Magyarországon is elérhető. Az átfogó reklámkommunikációs elemző eszköz egyedülálló módon fedi fel a teljes PC-s internetes reklámzajt, elemezhetővé és összehasonlíthatóvá teszi a kommunikációs aktivitások minőségét, a sales-house-ok és kiadók eredményeit, a hirdetési stratégiákat és a használt kreatívokat.
Utoljára szerkesztve: 2023. szeptember 8.