0%

Keresztolvasottság

Médiamérési eszköz.

Azt mutatja meg, hogy egy adott oldal látogatói közül mennyi fő vagy hány százalék látogat adott másik oldalt a mérési időszakon belül (általában napon belül). Tehát ha A oldalon egy nap 5000 látogató járt, de ezen emberek közül 1000 fő aznap meglátogatta B oldalt is aminek a teljes közönsége 10000 fő volt, akkor A-B keresztlátogatottsága 1000 fő volt. Gyakran fejezik ki ezt az értéket %-osan is, de ilyenkor nem mindegy, hogy melyik oldalt veszik alapként, mert a példánkban A-B 20%-os keresztlátogatottságot biztosít, míg B-A csak 10%-ot. A keresztlátogatottság adatából következtetni lehet az Inkrementális látogatottságra is, amely a két oldal hozzáadott értékét mutatja.

Utoljára szerkesztve: 2023. szeptember 11.

Utoljára megtekintett fogalmak

Keresel egy szócikket, de nem találod? Új fogalmat javasolnál? Jelezd a [email protected] mailcímen!