0%

Kizárólagosság (Influencer)

Kifejezett elköteleződés az influencer részéről, hogy egy meghatározott ideig, vagy együttműködés során kizárólag az adott márkával, megbízóval működik együtt.

A kizárólagosság tehát azt jelenti, hogy az influencer az adott márka, megbízó versenytársaival nem folytathat semmilyen együttműködést. A kizárólagosság formája többféle lehet: teljes kizárólagosság esetén az influencer más márkával, megbízóval meghatározott piaci szegmensben/szegmensekben nem vállalhat együttműködést, míg részleges kizárólagosság esetén az influencer meghatározott korlátok között, de vállalhat más versenytárstól megbízásokat (jellemzően luxuscikkek esetében fordul elő). A kizárólagosság rendszerint meghatározott időre, időszakra, vagy kampányra szól.; előfordulhat, hogy az együttműködés idejét ez a vállalás meghaladja. A kizárólagosság megsértése az influencer-együttműködést szabályozó szerződés megsértését is jelenti/jelentheti.

Utoljára szerkesztve: 2023. augusztus 25.

Utoljára megtekintett fogalmak

Keresel egy szócikket, de nem találod? Új fogalmat javasolnál? Jelezd a [email protected] mailcímen!