0%

Klasszikus szpot (Recorded spots)

Önálló reklámtartalmú hanganyag, ami jellemzően 15, 30 vagy 60 másodperc hosszúságú.

Önálló reklámtartalmú hanganyag, ami jellemzően 15, 30 vagy 60 másodperc hosszúságú. A műsorfolyamba önmagában vagy egy több szpotot tartalmazó reklámblokkba tud bekerülni. A reklámblokk megelőzi (pre roll), megszakítja (mid roll) vagy követi a tartalmat (post roll). A szpotok fixen beszerkeszthetőek a műsorba, vagy dinamikusan is bekerülhetnek a lejátszás során. A reklámszpot készülhet különböző tartalmi anyagokban történő megjelenésre vagy exkluzív módon egyetlen műsorhoz kapcsolódóan.

Utoljára szerkesztve: 2023. szeptember 8.

Kapcsolódó témák


Utoljára megtekintett fogalmak

Keresel egy szócikket, de nem találod? Új fogalmat javasolnál? Jelezd a [email protected] mailcímen!