0%

ThruPlay egységnyi költsége (Facebook)

A videós hirdetések teljesítményének elemzésére alkalmas mérőszám

ThruPlay egységnyi költségének kiszámításához a becsült teljes pénzösszeget osztjuk el a videó-végigjátszások (ThruPlay) számával. A becsült teljes pénzösszeg az, amit a kampányra, hirdetéssorozatra vagy hirdetésre költünk el a futtatására beütemezett időszak folyamán. A Thru-Play lejátszás pedig azoknak az alkalmaknak a száma, amikor egy adott videót a végéig vagy legalább 15 másodpercig lejátszottak. A ThruPlay lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy csak a végig lejátszott hirdetések után fizessenek, illetve ezekre a videó megtekintésekre optimalizáljanak

Utoljára szerkesztve: 2023. szeptember 9.

Kapcsolódó témák


Utoljára megtekintett fogalmak

Keresel egy szócikket, de nem találod? Új fogalmat javasolnál? Jelezd a [email protected] mailcímen!