0%

Digitális jelenlét mértéke

Kutatási mérőszám piaci szereplők digitális jelenlétének összehasonlítására.

Egy cég vagy egy ágazat digitális jelenlétnek mértékét jelző mutató, amit elsősorban kérdőíves kutatásban használnak. Olyan paraméterek alapján határozzák meg, mint például az igénybe vett online csatornák, eszközök száma, a sját honlap, illetve webshop frissítésének rendszeressége stb. Erre a területre jellemző lehet a disszociált tevékenység, amikor a szereplők nem teljes figyelmükkel, csupán egyfajta kötelező melléktevékenységként vannak jelen a folyamatokban. A digitális jelenlét ettől csorbát szenved, és az online kommunikáció is homályos, nehezen követhető lesz.

Utoljára szerkesztve: 2023. szeptember 10.

Utoljára megtekintett fogalmak

Keresel egy szócikket, de nem találod? Új fogalmat javasolnál? Jelezd a [email protected] mailcímen!