0%

Engagement

Elköteleződés, kapcsolat, bevonódás mértéke.

Az engagement egy népszerű fogalom (buzzword) az online kampányokat illetően, amelyet magyarul bevonódásnak lehet leginkább fordítani. Ez a reklámok célját avagy módszerét takarja, hogy a látogatók elérése megnyilvánuljon valamilyen módon, ezért változó, hogy mikor mit jelent. Egyszerű esetben a kattintást, a céloldalon való regisztrálást jelentheti például, de más esetben az a user is bevonódik, aki például végignéz egy videót egy bannerben, vagy játékos hirdetés esetén játszik azzal, esetleg meg is osztja. Ezek alapján a kampánytól függ, hogy mit mérnek engagement mutatóként, valamint, hogy az elvárt esemény mekkora százalékban fordult elő az elért közönségnél, amely az engagement ráta.

Utoljára szerkesztve: 2023. szeptember 11.

Utoljára megtekintett fogalmak

Keresel egy szócikket, de nem találod? Új fogalmat javasolnál? Jelezd a [email protected] mailcímen!