0%

Inventory

A rendelkezésre álló, eladható reklámidő vagy -felületek összessége.

Mértékét az elektronikus tartalomszolgáltatások (televízió, rádió) esetében a médiatörvény állapítja meg, a nyomtatott tartalomszolgáltatások maguk határozzák meg önkorlátozó módon; a digitális tartalomszolgáltatások esetén szoros kapcsolatban áll a kiszolgált közönségmérettel és fogyasztási jellemzőkkel, mert itt az inventory függ a közönség által generált megtekintések számától is. Másnéven gyakran nevezik reklámidőnek vagy összefelületnek is. Egy-egy médiatulajdonos esetében fontos tényező hogy egyszerre mekkora inventory-t képes biztosítani a z összes hirdetőjének. Az inventory mérete növelhető az egy oldalon elhelyezett hirdetések mennyiségével valamint a látogatások, oldalmegtekintések számával.

Utoljára szerkesztve: 2023. szeptember 9.

Utoljára megtekintett fogalmak

Keresel egy szócikket, de nem találod? Új fogalmat javasolnál? Jelezd a [email protected] mailcímen!